Joe -

R A S T L Ö S

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-04-29 Klockslag: 09:06:32
Med stora bokstäver.

Jag går och lägger mig tio, senast! Och kliver upp åtta. Alltså har jag absolut inget liv just nu. Har haft feber, söndag/måndag/tisdag men kände mig bättre igår och tränade lite lätt. Nu har jag nyss ätit frukost och funderar på att jogga en sväng i det fina vädret. Får se hur det blir!

Bagge har ju anlänt till Övik och jag fick inte vara där och ta emot henne. Kändes trist men ska pussa på henne ordentligt nästa vecka. Jag har varit hemma i en vecka imorgon. Det känns sjukt, men skönt. Har väl varit rätt rastlös om dagarna när jag mest bara legat. Men längtar tills helgen och jag hoppas den bjuder på en hel del sol. Som det ser ut nu blir det stugan och sen kanske jag är chaffis. Synd att pärlan står i övik. Saknar den! Jag känner inte att jag vill köra runt i chevan. Nog för att den har sina fina sidor den med. Men, haha!

Nej, funderar på att gå och läsa mammas att-göra-lista. Känns inte allt för inspirerande.

Saknar Övik.


Kommentarer
Postat av: Sara the best

du missade mitt och malins vallahäng igår med bagge och foppa :(

2010-04-29 @ 18:51:19
Postat av: Johanna

Men jag hörde de, bajs också. Men nästa vecka får vi hitta på nånting tyck ja! Saknar att busa med dig. haha

2010-04-30 @ 10:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0