Joe -

Skola återigen.

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-04-11 Klockslag: 22:29:37
Varför går allt så fort? Jag får paniiiiik!

Iaf så är jag tillbaka på valla efter ett helt underbart lov, som gick alldeles för fort. Det har bestått av en hel del skoter och mys, men lite fest och galenheter också. Som ni kanske ser i mina tidigare inlägg, haha. Men dom ska bort!

mitt lov har lite kortfattat bestått av
- Skoter
- Fångat en storfirre, bra för mig som inte har bra tålamod när det gäller sånt.
- Jontes fastkörning med pappas gam + jontes rat på sladden där bak.
- Kört på vatten
- Första bilolyckan, som tur gick det bra. en backspegel flög bara.
- första blåskontroll och koll om körkort
- Ätit gotta så jag rullar fram
- Ätit grillat första gången detta år
- Bott trångt

nej, undra sa flundra om man ska dra sig mot sängen.
(bilden på min jätte firre kommer imorgon)
Om jag nu kan sova utan Kim, kommer bli tungt.....

Puss Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0