Joe -

aug.

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-08-02 Klockslag: 20:27:42
Sommarlovet är över, jag har insett det nu men det är lika jävla jobbigt varje gång!!

Står i köket och dunkar på mamis spotify, hon har köpt högtalare på semestern och nu står dom i köket med hennes bärbara. Kanon när man ska laga mat! Just nu håller hon på att målaboaseringen (stavning?). Hon ska ALLTID ha något att göra. Imorgon hade jag tänkt åla en byrå som jag kan ha i lägenheten. Svart eller vit? Det är frågan.

Annars blir det övik till helgen, det känns roligt. Länge sen man såg guldklimparna. Dock blir det inte mycket till tester för mig eftersom jag varit sjuk under en längre tid. Men några ska jag väl kunna genomföra utan några krav på resultat isf.

Resten av kvällen ska jag titta i kataloger om ideer till lägenheten och njuta för idag har jag minsann varit duktig. Jobbade mellan 8-16, for hem åt någon macka åkte på pappas jobb och städade i en timma sen hem mat och gymmet. Det gick tuuungt, men jag hoppas att jag inte känner någonting i kroppen imorgon bara!

Ses snart! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0