Joe -

Leeedig dag.

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-08-10 Klockslag: 12:19:45
Men har haft ständig tryckande huvudvärk sen i torsdags och mamma sa att det bihålerna. YES, ännu mer vila då. Men ftersom det gått bra att träna än fast jag haft de så ska jag nog överväga att träna lite. Men skulle behöva fara upp på sjukan. Men det är så jävla lönlöst så jag orkar inte ens försöka. Mamma ringde upp och de hade tyvärr ingen läkare. Så, huvudvärken fortsätter.

Ska iaf försöka njuta av min lediga dag den här veckan. Jobbar fram till lördag innan det blir övik igen! Längtar nu, orkar inte med Storuman nå mer. Sen skulle vi brudar försöka hitta på nånting på lördagkväll innan jag åker. Hoppas på fintväder, men det är nog lika lönlöst som att försöka få en tid på sjukan.
Jävla Storuman.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0