Joe -

My new apartment

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-08-21 Klockslag: 10:25:40
SItter här på golvet med mammas bärbara i ett kaos, vi tapetserar och har mer än tusen saker här inne. Men jag hoppas det blir bra och att jag kommer trivas. Men det känns bra!

Igår var vi på ikea och spenderade pengar.  Fick med mig en proppfull bil hem och det såg riktigt roligt ut när 4 tjejer också skulle försöka rymmas där inne. haha Men det bästa med allt är att jag får lön till veckan och då kommer det inte kännas lika jobbigt som det kasnke gär nu. + att jag bara använda upp min minilön som jag fick för de jobb jag gjorde i juni! :)

Nej nu ska vi åka och kolla på enn köksbord, blir ett begagnat. Men lika bra de!
Sen är det träning 13 och efter de blir det nog pyssel här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0