Joe -

Övik

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-08-06 Klockslag: 22:32:07
Japp, tillbaka. känns konstigt men bor för tillfället hos emelie eftersom min lägenhet inte är fixad ännu. Men imorgon ska jag och beaprutt åka och kolla lite tapeter.

Dagen idag bestod av tester, blev bara dips, harres, 30 meter och brutal och efter de gjorde vi ett cykeltest, där vi skulle trampa som en tok och förbränna 250 kalorier. Det kan nog beskrivas som svett och mjöklsyra. Fy fan! SKulle egentligen inte göra de testet men testade och det gick bättre än väntat. Imorgon väntar coopers och som det ser ut nu så ska jag inte springa. Men får väl se imorgon helt enkelt. S´ka genomföra två ispass på söndagen också, hoppas min kropp håller efter förkylningen!

Jaja, nu ska väl jag och emelie sussa snart!
Saknar K.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi måste hitta på något någon dag! :)

2010-08-07 @ 14:27:32
Postat av: Malin

2010-08-07 @ 14:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0