Joe -

regn

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-08-31 Klockslag: 21:43:22

Här sitter jag i min ensamhet och lyssnar på musik. Är arg på min kropp som alltid ger upp, förkyld igen. Men jag hoppas att jag mår bättre imorgon. Jag måste. Att hota brukar vara bra!

Har nyss sett fångarna på fortet och Pernilla var nog den sämsta jag sett, hon förstörde hela laget. Men jag hejade på barnen så det gjorde mig inget! Det är väl de jag gjort, såg reprisen sen igår innan också. Sen sov jag en kvart emellan. Innan de var jag hos ida och rocky och hälsade på en liten stund! Lite prat och mys :) Alltid behövligt!

Imorgon är det första sept, tiden springer iväg och snart är det jul. Ida tyckte att det kändes som jul idag, vet inte om det var bra eller dåligt. Det dåliga är iaf att jag saknar kim, och det är bara början. Puh, känns riktigt jobbigt, inget ljus i tunneln!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0