Joe -

11/6

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-01-25 Klockslag: 19:26:07
Jag har suttit och kollat på klänningar till studenten. Jag vill ha en fin, speciell. Jag funderar om jag ska gulla med moster, för mami är ingen höjdare på att sy. Ett exempel är när hon skulle korta av en svart klänning som jag ansåg var lite för lång. Det hela slutade att hela rumpen syndes. Ingen höjdare precis!

Min balklänning är fixad och det känns kanon. Zara skulle troligtvis göra mitt hår också, sminkningen får man nog styra upp själv om inte Jennys moster kunde hjälpa. Så det enda som är kvar då är skorna. Bra planerat av mig där! Den 26 feb blir jag troligtvis blond igen för jag gillar inte min enorma utväxt, men får stå ut med den en månad till. Puh!

Det sprätter i hela kroppen när jag tänker på studenten, samtidigt får jag enorm ångest. Vad ska jag göra sen? PANIK! Men det löser sig, hoppas jag. Jag vill nästan inte tänka på det.

Imorgon kväll kommer Kim!
Min vecka är räddad.


Kommentarer
Postat av: elina

fan va skönt att ha allt fixat.. ja ha då int ens frågat någon som kan gå med mig, har ingen aning om va ja vill ha för klänning eller nått.. blää!

2010-01-26 @ 14:13:25
URL: http://enfiskelina.blogg.se/
Postat av: Saraaaaaaaa

brunis :)

2010-01-30 @ 02:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0