Joe -

rubrik. 2009?

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-01-11 Klockslag: 22:08:01
Bara för att göra en stor sak liten tänkte jag skriva det jag minns mest under 2009.

- Juniorvm i Tyskland, Brons
- SMbrons återigen (det ska bli GULD IÅR! )
- Ett underbart påsklov i stugan med kusiner
- Kim Evertsson <3
- Bulgarien med Begg och Carol
- Emelies student och bal
- Jonathans avslutning
- Landskrona          
- Swamp soccer
- 18 år och körkort
- åsele
- blivit mörkhårig

2009 blir svårslaget men 2010 kommer nog innehålla det mesta, student, bal och den ständigt gnagande frågan i huvudet - vad ska resten av livet? Jag och Elin hade en djup diskussion om det nyss och det var inte positiva saker vi kom fram till. Men vi försöker se positivt på framtiden trots allt.

Nej slut tjatat.
Nu ska jag fika klart sen hoppa i sängen. Is imorgon 07.45.
Det komemr vara tyngsta dagen nånsin.

Kommentarer
Postat av: Anna

Mään ja säg då de, jäka int! Du har lång tid på dig att komma på vad du ska göra resten av livet. :-) Mitt råd är att bara tare lugnt. :-)

2010-01-12 @ 19:33:00
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0