Joe -

.

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-01-10 Klockslag: 22:36:37
Skolan börjar imorgon, egentligen i torsdags men har legat hemaa i feber, halsont och snor ända in i hjärnan tror jag. Inte mysigt men sant. Har inte uppdaterat alls under lovet. Gjorde väl inte alltför mycket heller umgicks med vänner, tränade, var med kim och familjen och sånt där mysigt. Orkar inte gå in på detaljer, förutom annandagen, tack tjejer! Ni betyder så mycket <3

Nej, ska nog dra en sammanfattning av 2009, som gick alltför snabbt, men gud vad mycket jag hunnit med. Men det blirs om sagt imorgon, eller tisdag. Eller när jag har tid rättare sagt. Nu ska jag tillbaka till vardagen, försöka ta vara på de dagar som man har kvar med de bästa tjejerna här!

men först och främst ska jag försöka somna ikväll.
Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0