Joe -

Förbannat

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-01-12 Klockslag: 21:56:45
Inatt somnade jag klockan 2, sen vare bara att pillra sig upp 06.50. Jag kan berätta för er att det inte var en lätt match. Men träningen gick väl hyffsat och hela skoldagen, sen sov jag en timma efter skolan. Kvällsträningen blev dock lite värre... Sista tjugo minuterna var det helt kört i mitt huvud. Men snart sängen och jag hoppas verkligen jag kan somna.

Usch, vad jag saknar kim. Det är riktigt jobbigt nu när man varit hemma lite längre och haft sällskap i sängen varje natt och helt plötsligt ska man sova själv. Riktigt jobbigt, men jag får väl stå ut. Det blir riktigt jobbigt om inte han komemr ner ihelgen för då träffs vi inte på en månad typ. Jag fattar inte hur jag ska klara det.....
Men, jag måste!

Tidig is imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0