Joe -

Goddag.

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-01-14 Klockslag: 20:49:08
Seg dag idag, trots att jag tog sovmorgon och slutade vid 1. Sovmorgonen blev riktigt lyckad eftersom läraren var sjuk, bra tajmning av mig där. Sedan åkte vi skidor i -17. Det gick bra, frös endast om mina små öron och ögonfransarna var hel frusna. Men det var lite kul, trots att man fick staka sig nerför backarna.

Träningen var tio över fem, har nog aldrig avrit med om en sån tidig kvällsträning en vanlig veckodag, körde lite fys innan och kände mig som en hösäck under träningen. :/ Men jag överlevde!

Ihelgen spelar vi mot AIK på söndag, tre viktiga poäng gäller! På lördag tar jag nog bilen till emelie, dags att ta tag i balskiten.. Måste kolla på klänning och så! Blir nog en sväng på stan också, om jag hinner. Iaf på intersport! :) Sen måste jag se emelies lägenhet som jag inte sett ännu. Sen kanske mami, jonte och kim kommer på lördagkväll, jag hoppas på det iaf! :)

Nej, ska nog lägga mig och se ph.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0