Joe -

The family

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-01-15 Klockslag: 14:41:08
Idag hade vi en mycket lärorik lektion på ledarskapen.
Vi diskuterade om hur vi var, olika roller, personlighet osv.

Det hela slutade med att vi kom fram till att vi var en familj.
Jag var mamman, Elin tonårsflicka och Bagge var lillbarnet.

Eftersom både bagge och elin skriver till mig på morgonen, om vi ska gå, ta buss eller bilen till skolan. Så jag blir alltså den som får bestämma och skicka ut sms till den andra. Elin som är en tonårsflicka, jag brukar tjata lite på henne om hon itne gjort någon uppgift eller nånting. Inte överdrivet utan mest bara på skoj men iaf. Sen Bagge då... ;) Jag kan ta ett praktexempel, imorse när hon och elin skulle gå till skolan så orkade hon inte bajsa sen sa hon att hon var bajsnödig under en lektion. Då sa jag att hon borde bajsat imorse.... Sedan är hon expert på att ta korv när jag håller på att göra mat. Och jag blir galen på henne! Ni kanske inte förstår, men det hela var otroligt kul när vi kom på det!
Älskar er!


Nej, snart träning. 16.10 och sen blir det förhoppningsmys hos begi! Skulle sitta fint!

Saknar Kim!

Kommentarer
Postat av: lillbarnet och tonårsflickan

så sant så. dilidilidiii!

2010-01-15 @ 20:52:10
Postat av: ida

haha det där stämmer så bra! ;)

2010-01-16 @ 11:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0