Joe -

Torsdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-01-21 Klockslag: 15:38:04

Svårt när alla som kommenterat sagt att dom tycker jag ska vara brunhårig, blond började väga tyngre. Bagge sa att hennes röst var riktigt tung och hon tyckte blondt. Men jag får se hur det blir, har inte tid försen den 26feb. Men, blond känns bra till sommaren!

Dagen har varit lugn. Och efter skolan tyckte bagge att det såg som jag höll på att få punka. Vi åkte till ett ställe där jag bytt däck tidigare och han kollade däcket, inga problem alls. Jag tror nog han fick sig ett gott skratt när vi vimsade runt. Efter det storhandlade vi och jag bytte en stereo till mina kusiner. Många vuxenpoäng idag.

Nej, nu ska jag göra någon nytta.


Kommentarer
Postat av: elina

varför inte något mittemellan då? :) brunt me slingor eller nått.

2010-01-21 @ 18:54:28
URL: http://enfiskelina.blogg.se/
Postat av: Malin

blooooooooooond

2010-01-21 @ 21:53:33
Postat av: carol

blondddddddd tycker jag med!

2010-01-21 @ 23:01:34
Postat av: GELICA <3

Söt blogg & fin design ! :)Hoppas du får en bra lördagkväll ! Kraaaaam

2010-01-23 @ 21:43:13
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0