Joe -

19

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-07-13 Klockslag: 10:24:15
Tycker det är dags med ett inlägg och det gör jag som 19åring, precis på dagen och med ett smguld i bagaget med Diversus i mixklassen under swampen. Det tråkiga med den hör dagen är att kanske just nu kommer en norskjävel och hämtar audin, nln 666. Det känns bittert. Men mamma sa att jag inte ska döma dagen än, så jag får väl vänta och se vad dagen har att erbjuda. Ska iaf åka ner till Storuman och mamma sa att jag skulle göra precis vad jag kände för, och okej. Jag ska göra det! :) Det känns konstigt för sista tiden har bara varit en massa måsten och tider och allt annat.

Jaja, grattis Johanna!
Tack! :)

Nu vill jag veta hur det blir till helgen. Jävla jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0