Joe -

30 mars.

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-03-30 Klockslag: 16:52:55
Ska snart ta en långprommis, ända till carro! Hon ska bjuda på ltie mackisasr och körven ;)

Dagen har bestått av plugg, har skickat in tre uppgifter idag och satt 3 timmar efter skolan och pluggade. Slutade dock halv 11 så efter lite mat i magen kände jaga tt det var lika bra att göra bort den skiten. Har geografin kvar nu som ska vara klar efter påsk typ, men den får avra. Någon snöig dag hemma under påsklovet får jag ta mig an den. Känns underbart att påsklovet är imorgon. Det behövs vill jag lova! Ska njuuta riktigt mycket!

Nej, ska väl börja gå. PUss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din stavning i detta inlägg! ;) Vi ses väl på lovet hoppas jag.. :)

2010-03-30 @ 18:06:55
URL: http://elinstownih.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade lite brottomt! Haha Ja, men är nog i tärna största delen men vi borde hinna ses <3

2010-03-31 @ 17:56:22
URL: http://johannaolofssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0