Joe -

6 mars

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-03-06 Klockslag: 10:17:16

Ringde nyss papi och dom skulle precis fara upp till Tärna. Det var strålande sol, precis som här. Lite sugen blev jag trots allt, men får vänta till påsk :)

Det är så frustrerande att sitta här på valla, blir nog en promenad innan träningen iaf. Synd bara att träningen  var mitt på dagen, svårt att hinna vara ute och hitta på nånting innan och efter är det för sent :/

Jaja, igår hade dom fest här bredvid och det var nog den värsta fest jag varit med om. Helt sjukt. Dom slogs här utanför så jag trodde min dörr skulle flyga in, spelade musik så vägarna skakade. Jag trodde seriöst dom skulle slå in dörren. Jag och Jossa funderade på att ringa securitas, men dom lugnade ner sig tillslut. Och tack för det.
Somnade till dunkande musik från höger och vaknade till att dunkade ovanför oss. Nog är det förbannat! Tur att jag inte var c och k markeby. Dom kan inte haft en lätt natt under festen och dom skulle upp 4 imorse. Fy sjutton!

Nej, nu ska jga försöka dra upp kim ur sängen och göra lite mysfrulle och kolla på damernas störtlopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0