Joe -

äntligen

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-03-24 Klockslag: 22:17:36
Så var de ängliten bokat och klart. Blev tillslut sunpark ocean, 4 stjärnigt +. Så det kändes bra. 13e maj blev datumet efter mycket om och men, känns lite tidigt men samtidigt kan det vara skönt att var hemma ett tag innan och hinna fira ordentligt. Får hålla i min bränna med lite solarium. hihi Om jag får någon, kan ju alltid hoppas.




Annars har dagen gått fort, känns som man försöker lägga den lilla energi man har kvar på skolarbeten. Ska försöka göra bort så mycket som möjligt innan påsk så man itne msåte sitta på påsklovet för då ska jg banne mig njuuuta. Fjällen och oooj vad jag längtar. Har inte varit där ännu, familjen har redan varit där en sväng pås portlovet. Vi har fått vatten dit också nu, känns bra med inne toa och att kunna duscha. Annat var det förut när vi hade utedass och inge vatten, men det hade sin charm det också vill jag lova. Hoppar bara att snön ligger kvar och att det inte blir alltför varmt, vill helst slippa köra vattenskoter över sjöarna för att ta sig fram. Rädd som jag är för isarna. Nej men det känns skönt att det snart är lov, igen... Behöver en veckas vila :)

Nu ska jga nog lägga mig och läsa lite. Det känns som en bra avslutning på denna dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0