Joe -

Brons

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-03-22 Klockslag: 13:50:39
Imorse vaknade jag och det kändes så tomt. Ännu en säsong har gått och varje år går fortare och fortare. Det hemska är att det kommer inte vara samma sak nästa år, inget hg, inte samma gäng, vi splittras snart och det är nästan så jag faller en tår nu när jag tänker på det. Men nog kommer vi vara nånting speciellt, första hockeygym kullen på flickhockeygymnasiet i Örnsköldsvik.

-

Vi spelade semi mot Brynäs i lördags, torsk med 2-0. Det var en jämn match och vi var så oerhört besvikna, vi ville spela en final iår, mer än nånsin. Vi lyckades ladda om och slog linköping i bronsmatchen. Låg under med 3-1 inför andra, gjorde 4 mål på 7 minuter och vi hade vänt! Slutresultatet stod sig och vi vann med 5-3.
Men det var inte alls samma känsla som förut. Vi hade lyckats ta ännu ett brons och det är riktigt bra! Men som sagt, vi ville mer!! Vi är stolta ändå, helt klart! Blev en hel del firande påväg hem trots allt :) Vissa mer än andra! hehe

Idag har det varit en lugn dag. Gick inte till skolan eftersom vi kom hem klockan 5 inatt. Har nästan skrivit klart min individuella analys och gjort lite projektarbete. Duktigt av mig. Nu ska jag över till B :)

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0