Joe -

ge mig onsdagkväll

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-05-04 Klockslag: 21:42:41
Imorgon är det cooper som gäller på morgonen klockan 08.00 uppe på skyttis. Efter det är de en lektion sedan väntas fystester hela eftermiddagen. Jag tycker det känns lika bra att göra dom. Vi skulle egentligen ha dom på fredagförmiddag men då får jag sovmorgon istället! :) Det gillas.

Imorse sprang vi beep, skönt att ett konditionstest är gjort iaf. Gjorde även rörlighetstesterna och harres. En rätt lugn start trots allt, kanske inte beep men.



Nu har jag fått reda att jag fått sommarjobb iaf, 3 veckor på ica, sen har jag upp mot 4 veckor städning som jag alltid har. Så nu har stressen lagt sig över just jobben. underbart.

Börjar lugna ner sig med skoljobben också, skickade in sista samhällsuppgiften och gjorde det sista inom filosofin som var ett prov idag. Gjorde en stor del på sista geografiuppgiften när jag var hemma så funderar på att ta tag i den på torsdag eftermiddag. Skulle vara skönt att göra det mesta innan jag och K åker. Men om vi nu kan göra det. Vinden har ju vänt... :/ Men vi får hoppas på det bästa! :)

Imorgonkväll efter träningen ska jag åka till Sara och där ska vi spela liite poker och se någon film. Och äta kycklingsallad, myskväll med brullerna! :)

Till helgen fyller papi år, får se hur det blir med det hela eftersom det är fotbollsmatch på söndag också. Är lite små sugen att lira, men som sagt. Får se hur det blir. :)

Nej, nu ska jag nog lägga mig i sängen och peppa inför imorgon. Försöka iaf :)
Puss

Älskar Kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0