Joe -

home.

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-05-21 Klockslag: 09:50:17
Kom hem sent igår kväll och när jag kom hem satt mami där och väntade på mig!

Resan var braaa! Vi bodde riktigt fint, och när vi satt och åt frukost satt vi nästan på sanden och tittade ut mot havet. Flygresan var däremot värre, det kan inte vara lagligt att ha såna små säten. Seriöst, kom tog med knäna i sätet framför och han är 1.78. De som är upp emot 1.90 och en aning större än kim har det svårt att rymmas. Man kunde inte heller he ner sätet eftersom personen bakom satt lika trångt. En tjockis två rader framför oss fick ett tre säte helt själv och glad var han nog över de. haha

Lite blondare har jag också blivit, sen har jag fått lite färg också. Men min vän kräftan hade det lite jobbigare än mig. haha Stackarn. Sen mådde jag riktigt dåligt en natt, spydde som en gris så jag skulle nog tro att jag gick + - 0 när det gäller vikten. Huvva, jag som inte spytt på jäääätte länge. Det kändes som jag inte visste hur jag skulle göra. Men upp kom det ju tillslut.

Jaja, nu när man är tillbaka kanske man borde försöka ta tag i sitt liv igen. På med löpardojjorna. Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0