Joe -

Måndag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-05-24 Klockslag: 21:53:50

Den värsta dagen på veckan är nu gjord. Jag gick till skolan för att göra ett prov klockan 10.00, sen efter det skulle vi skriva en utvärdering som jag skickade in. Och sist hade vi en timmas teori. Rätt mycket för att Spil3. Nog för att jag i stort sätt är ledig resten av veckan. Det blir att göra bort den sista uppgiften, i idrott B. Och imorgon ska jag efter intervallerna på skyttis (spyis) gå på stan och kolla på ännu en klänning, smink och lite annat. Beställde två kläningar från asos idag och hoppas verkligen de hinner komma till fredag. Och får hoppas att jag kan ha dom också, brukar ha problem med att ha sakerna jag beställer men får hoppas på det bästa.

Nu har jag kollat igenom bilderna sen tuurkiet så jag tänkte bjuda på några här!


  
Själva hotellet och balkongen :)


  






   

  


Nej, sängen nu. Mer intervaller imorgon.


Kommentarer
Postat av: Kusin

Åh, vad avundsjuk jag blir. Dessutom vad brun ni blev! :P Här i stan har vi fått nöja oss med lite solglimtar..

2010-05-25 @ 12:05:19
Postat av: signelindgren

Jo men de kan ja göra :) Kram

2010-05-25 @ 14:51:39
URL: http://signelindgren.blogg.se/
Postat av: Linda Olofsson

sv; Jo fick höra det idag! Alltid lika roligt att få veta saker i sista sekunden. Bara att bege sig till schtan för att söka sig något, eller? :O

2010-05-25 @ 19:38:20
URL: http://duimittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0