Joe -

Söndag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-05-02 Klockslag: 21:27:41
Och tillbaka i Övik.

Pappa skjutsade ner jag och ida, han bytte däck på pärlan och sen for han hem igen. Han är bäst han! Helt klart!

Det känns som en evighet sen jag var här, men trots allt känns det rätt skönt. Tillbaka i skolan och försöka göra bort så mycket som möjligt innan jag och K åker till Turkiet. Kan inte fatta att det är mindre än två veckor. Har suttit och kollat på bilder på hotellet och jag kan inte göra annat än att längta. Men först ska vi göra fystester denna veckan sen är det lagfest till helgen! :)

Veckan har varit luuuugn och likaså helgen. Har varit i stugan en sväng men det var inte alltför kul att sitta där när snön vräkte ner. Och en fastkärning hann vi med också, stor bilen fastnade och släpvagnen också. Men vi tog oss lös tillslut. Idag var vi och grattade Tommy, älskar att vara i Gunnarberg!

Väntar på att bagge ska komma hem så jag får hejja på henne sen ska jag försöka sova. Ensam. Jobbigt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0