Joe -

Studentveckor

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-05-31 Klockslag: 23:28:56

Första dagen på våra två veckor kvar till studenten. Jag kan knappt fatta det själv. Men ikväll blev det lite grill och kubspel med Bagge, Elin, Jenny, Malin och Sara. Hittade ingen kub utan Saras axel istället och Bagge kastade bäst med tomma ölflaskor. Nu väntar snart sängen eftersom jag känner att jag har nå skit kvar i kroppen. Kanske inte var så konstigt när man gick blöt i skogen i 6 timmar i torsdags.

Fredagen var kanon, började med inventering. Mindre roligt men det gick snabbt och vi började köra hem vid 12 och därför hann jag vila en timma när vi kom till Storuman innan vi skulle kolla på balen. Och Oj! Vad fina de var. Ska lägga ut bilder men det lär nog inte bli försen efter min student eftersom jag tog med mammas kamera och den är hemma i Storuman. Kvällen spenderades hemma hos Elias innan vi gick in på hotellet. En riktigt trevlig kväll blev det!

Nej, helgen har annars varit bra. Trött som nånting eftersom det inte blivit mycket sömn därför lockar sängen oerhört nu.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0