Joe -

Turkiet

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-05-13 Klockslag: 16:05:29
Ikväll åker vi, planet lyfter 22.15 och det känns riktigt bra!

Sitter och väntar på mat och klockan 5 kommer Kims mami och hämtar mig, sen bär de iväg mot umeå. Känns bra att förkylningen börjat ge sig. Hoppas den inte blir värre nu när jag flyger men. Har med mig springarskorna dit, men det känns som att de inte kommer bli användna. Jaja, jag får väl slita en aningen mer när jag kommer hem helt enkelt! Haha, sen när jag kommer hem börjar studentfirandet, 20 dagar, 14, 7! Åh, kan inte bärja mig. hihi

Jaja, ha det så bra här hemma, verkar ju iaf som att de ska komma lite värme hit också! :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Ha det skönt nu! Njut från mig :) <3

2010-05-13 @ 16:44:56
URL: http://idasannsell.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha så kuuuul!!! =D ta med dig lite värme hem också! ;) (L)

2010-05-13 @ 16:57:23
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0