Joe -

Farsdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-11-14 Klockslag: 15:22:49

Idag är det pappas idag och jag har ont i halsen. Inte en bra kombination.

Igår var det ett händelserik dag. Jag och Sandra tog bilen till Åsele, efter mycket om och men vart vi skulle åka. Såg bror spela, blev 2-2. Dom var 11 stycken och lyckades hålla emot. Jonte fick 48 skott och jag kan meddela att det stod en stolt storasyster på läktarn. Sen skulle vi kköra hem och pappa körde som tur var, spårigt, dimmigt var det. Så ingen rolig bilfärd. Bussen skulle köra över lse hem för att släppa av Jeppe och två mil utanför åsele kör dom ner i diket och tydligen råkade 3 renar bli mos. http://vk.se/Article.jsp?article=394355

Vi körde över vilhelmina hem och sen är det någon dumjävel som har på varningsblinkersen så vi trodde det hade hänt en olycka men icke, bilen kör ju efter vägen. Bilen framför oss ska köra om eftersom han kör så sakta. Då svänger dumjäveln över på andra sidan vägen och vinglar. Sen lyckas bilen framför köra om sen när vi ska köra om så ser vi hur nånting sticker ut genom fönstret. När vi väl kört om, hållar han på med helljuset.

Pappa konstaterade att var någon som desperat letade sin hund eftersom bilen hade vänt flera gånger. Jag och Sandra trodde däremot det var en mördare.

Nu blir det en mysdusch och kurera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0