Joe -

Johanna

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-11-30 Klockslag: 22:25:30
När jag satt och kollade på bilder insåg jag hur mycket jag ändrat mitt hår, så här kommer lite fler bilder.


      Naturligt Blond, sen blev det höst (09) och jag ville ha förändring.
  Jag trivdes rätt bra i brunt ändå, men det var inte riktigt jag. Och utväxten fick  jag färga så ofta så jag tröttnade. Jag kände att jag ville vara blond på studenten och så började jobbet tillbaka till blond.

1.    Lite mer slingor gjorde att jag mer ännu mer gulhårig.....
2.  En utomlandsresa på denna så skulle jag vara tillbaka igen.
3.   

Så där stod jag på studenten blond och nöjd :)



Sen blev det höst igen och jag kände att jag var tvungen att göra nånting med håret igen, den här gången klippte jag av mig det.

   

Vet inte vad jag trivs bäst i än.. Men rätt kul att testa på nytt. Dock kommer det ta år innan mitt hår blir så långt som det var innan studenten.. :/


Kommentarer
Postat av: Erika

tycker du passar jättebra i pagen! :)

2010-12-01 @ 16:01:04
URL: http://eriiiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0