Joe -

måndag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-11-22 Klockslag: 10:24:24

Härliga måndag. Idag bestämde jag och valle att det inte blir någon skola för oss. Alla andra är ju lediga idag så då måste vi också vara det! :) Vaknade nyss och ska snart ut och ta en lång promenad i solen.

Matcherna i helgen blev en vinst och en förlust, vinst mot leksand med 4-2 och förlust mot brynäs med samma siffror (2-4). Första förlusten denna säsong, men det stärker oss. Helt säker på de! Mami och papi var även här under helgen, myspys! Mamma tog fram lite julsaker också, kanske inte okej. Men vi är på bortaturné nästa helg och om jag känner mig själv rätt kommer inte jag orka sätta upp dom där förbannade julsakerna sen. Så lika bra att göra det i tid.

Nej ut i kylan och solen :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0