Joe -

24 okt.

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-10-24 Klockslag: 20:28:09
2 månader kvar till julafton?!?!

Igår vann vi mot Munksund med 10-3, lite avslagen match. 3 viktiga poäng och det är huvudsaken. Efter matchen blev det turbon på valla och fixa till sig lite innan vi åkte på Safari med laget, åt mat och hade det trevligt. Sen bar det iväg till begi, lagfest, talangjakt osv. En trevlig kväll, än om den var vit. Skjutsade folk på max efteråt sen hem och försöka sova några timmar, upp med tuppen klockan 9. Åt en ordentlig frukost och hämtade ida. Sen åkte vi till Umeå och kollade på lillebror som spelade mot Hörnefors och Teg, han stod första där de vann med 5-3 och spelade ute andra matchen som de också vann med 4-2! :) Hann träffa pappsen också!

Nu sitter jag här, ätit lite mat och skickat in hemtentan. Inte mitt bästa arbete men jag orkar inte engagera mig mer ikväll.. Ska koka lite te och se sporten på 1an halv nio. Sen blir det nog en tidig kväll, lite sömn de två senaste nätterna och det tär. Har dragit på mig en förkylning också. Måste kurera nuu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0