Joe -

6 poäng

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-10-05 Klockslag: 15:25:57
Vi kammade hem full pott ihelgen, 5-2 mot leksand och 4-1 mot Brynäs och en riktigt bra laginsats!

Idag är det vilodag och det enda ansträngande jag gjort var att gå på engelskan, gick inte så bra men det var första gången och det kan väl bara bli bättre då hoppas jag. Igår var det däremot en aning jobbigare, efter ett småslappt HG som jag höll i, blev lite ploj. Några mer seriösa än andra! Sen var det fys innan träningen med laget, blev lite hopp och så. Och ispasset med laget var 1.20 och det var riktigt jobbigt, men oj så skönt efteråt.

Väntar på att Bea ska sluta skolan och att Carro ska komma sen ska vi gå på stan en sväng, fördriva tiden och förhoppningsvis inte slösa upp några pengar. Känner mig riktigt fattig just nu :(



Jaja, ett litet inlägg idag. Framsteg :P
Puss


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0