Joe -

Favorit

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-10-13 Klockslag: 22:13:45
Fruktsallad, naturell yoghurt med honung i.
Det var dagens bästa!!!!

Annars har mördaronsdagen rullat på som vanligt, tre träningspass och två lektioner så inte har jag varit rastlös idag inte! Sitter och njuter av kvällsfikat innan jag ska dra ihop en packning. Imorgon blire det nämligen hemfärd. Såg nyss på facebook att det hade snöat ikväll också.. Roligt med sommardäck då... Kommer sluta med diket :s

Får ringa och prata med pappsen hur jag ska göra...

Jaja, får skynda mig lite så man somnar innan 12 iaf!
Puss

Kommentarer
Postat av: stenlund

Kör försiktigt! Ses snart :) kramis

2010-10-13 @ 22:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0