Joe -

fullpott

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-10-10 Klockslag: 21:48:32

Fullpott återigen, skönt att vi kan ta 6 poäng trots att vi inte kommer upp i vår kapacitet riktigt.

Annars så har familjen varit här och vi gick på matchen, modo - södertälje och vi åt lite mat i resturangen. Har aldrig gjort det förut men det var riktigt trevligt. Vi sov allihopa här för första gången, var en aning trångt men det gick väl de också. Är ju van valla lägenheterna där man kunde röras lite mer! Så nu är det städat och fint här igen :) En aning mer ensamt nu bara!

Annars så har jag ont i min ljumske, blir en aning less på den! Först höftböjare och sen ljumske, jag skyller på ryggen men får se imorgon när jag ska på behandling hos hillevi klockan 8. Så där försvann min sovmorgon.
Får se hur mcyket is det blir resten av veckan, får bli fys och rehab. Eftersom vi är spellediga till helgen! Då blir det nog hemgång :) Mysigt värre!

Nej, kanske dags för sängen snart...





Kommentarer
Postat av: idis

finis

2010-10-10 @ 22:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0