Joe -

Hemma!

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-10-15 Klockslag: 15:23:35
Jag tog mig hem levande, fick stundtals köra 50 och krypa fram på vägarna för att komma någon vart. Som tur var tog pappa audin och mötte mig och vi bytta bil så jag fick köra en bil med vinterdäck och pappa tog pärlan. Vi stannade sedan i Vilhelmina och tog en korv. Blev lite skillnad att köra audin jämfört med nissan. Jag ska få ha audin ihelgen också. Känns som gamla goa tider.
På tal om gamla goa tider tog några tjejer och jag en fika idag på akkan. Riktigt mysigt! Får en sån härlig känsla i kroppen. Känns som jag skulle kunna springa runt jorden. Har sån energi! En känsla som jag inte känt på riktigt länge kan jag meddela.

Idag var jag och pappa inne på audioochvideo och vi lämnade in papper för att jag ska byta till Telia max 25 och sen beställde vi en telefon också. Blev en Htc desire HD. Får väl se vad jag tycker omd en är stor och så. Men jag känner mig nöjd nu :)

Nu väntas en Pn och mys med (stora)lillebror. Sen ska jag iväg på avslutningsmiddag med fotbollen och sen blir det idol med brudarna!

Älskar K
 

Kommentarer
Postat av: elina

men va gullig du är, synd bara att de inte blir så ofta vi träffas sådär:/

2010-10-16 @ 22:31:09
URL: http://enfiskelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0