Joe -

Mysfrulle

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-10-16 Klockslag: 10:22:26
Sitter vid köksbordet har nyss ätit en riktigt god frukost, finns en aning mer att välja på här än i lägenheten. Kim har inte stigit upp än.. Som vanligt :P Jag tog faktiskt en riktig sovmorgon. Klev upp halv 10, igår var det ju också tänkt att jag skulle ta en sovis. Vaknade halv 8... Ibland önskade jag att jag var mer morgontrött.

Ska dra ihop lite pasta till lillebror som har match idag, hemma tom. så dagen blir nog på ladan. Ska gå en lång promenad i finvädre, får se om jag hinner innan annars får det bli efter matchen!

Ikväll vet jag inte vad som händer än, antingen blir det lite mys med brudarna och en cider eller två. Annars blir det nog bara familjemys!

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0