Joe -

Onsdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-10-27 Klockslag: 18:14:49

Dagen började med HG, skönt att få vara med på onsdagar. Brukar inte bli så ofta. Sen var det skola, två lektioner och brandövning. Efter det gick jag på stadium och köpte en jacka till lillebror, mamma ringde igår och sa att han ville ha en. Jag själv behöver inte shoppa nånting, eftersom jag gjorde bort de igår. Shoppartisdagen, blev ett par nya jeans, en tröja, klänning och lite små saker. Sved rätt rejält i min ekonomi. Men tröstshoppningen funkade just då iaf..

Snart dags för träning, irriterande satt den är så förbannat sent. Sen har vi fys med jocke imorgon klockan 8, tror jag iaf. Bortaturnen börjar redan på fredagkväll mot AIK och sedan Ormsta på lördag innan de bär iväg hem hit och sedan till Storuman. Känns skönt att få spendera lovet hemma. Blir nog att fira halloween med de bästa hemma! Vet dock inte vad man ska klä ut sig till?! Något förslag?

Nej dags att börja bege sig kanske!
Puss.


Kommentarer
Postat av: Sara

Skelett! :D

2010-10-28 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0