Joe -

Torsdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-10-07 Klockslag: 22:16:44

Idag var en jobbig dag, dagen började med Jocke fys, alltid roligt. Mindre roligt med regn och allmänt less så jag och Valle bestämde oss för att inte gå till skolan. Och så blev de, for till Elin och pratade lite innan HG sen hem och äta, blev hos Idis sen träning med laget. En vanlig dag helt enkelt. Är riktigt trött i buggarna idag så hoppas det lättar till matcherna ihelgen. Motståndet ihelgen är Ormsta och Aik, båda hemma. Så därför kommer familjen också ner. Alaget spelar på lördag halv 7 och pappsen har bokat bord. Lite mysigt! :)

Har pratat med mami i 45 minuter. Mycket har hänt hemma! Vi har nyss fixat vatten till vår stuga i Tärna och tror du inte på fan att någon dumjävel har grävt av ledningen. Ja, så nu ska det också fixas. Och mamma var allmänt upprörd över en annan sak, hon var tvungen att få vara en mamma och vara upprörd sa hon :P haha!

Nej, sängen nu. Behöver väl all liten sömn man kan få!
Puss :)


Kommentarer
Postat av: ellan

jag vill komma och hälsa på snart. Och de jag mena me att jag måste ha mössa nu är att jag var hos frissan i förrgår och klippte av mitt långa hår... som jag sparat på hur länge som helst nu ju! sen är slingorna hon gjorde helt jävla störda...

2010-10-09 @ 11:41:01
URL: http://enfiskelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0