Joe -

Måndag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-09-13 Klockslag: 22:01:21

Vilodag.

Vaknade imorse och insåg att jag inte orkade gå till skolan, ringde och sjukanmälde mig. Inte okej, men jag missade inget speciellt så det var rätt lugnt ändå! Sen skulle jag försöka somna om, hm, det gick inte bra! Så jag gick upp vid 9 och gjorde frukost till K. Satt och gjorde lite på ett svenskaarbete han hade med sig, jag vet! Inte okej!

Har gått på stan och varit en sväng hos Hillevi. Sen bjöds de på mat i själevad så kvällen tillbringades där! Och nu väntas sporten och sängen!

Puss


Kommentarer
Postat av: elin sten

Glöm inte att lägga upp bild efter klippningen! :) Puss

2010-09-13 @ 23:50:45
URL: http://elinstownih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0