Joe -

Spännande

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-09-15 Klockslag: 21:23:09
Imorgon, oh, jag är nervös.

Dagen har bestätt av skola, fys, och is. Ungefär som vanliga dagar. Hade rätt mcyket i skolan också, första dagen jag gick denna vecka. Riktigt skönt! Hade träning mellan 19.00-19.50 så vi skyndade oss hem så vi kunde se lite idol. Första gången jag ser det, live :P Sen nu ska jag packa ihop lite. Åker nämligen hem imorgon efter träningen. Känns skönt att få åka hem en helg innan serien börjar.

Imorgon är det fys igen och sen skola, fix och don och is innan de bär hemåt. Ska köra rätt sent på kvällen så jag får se till att ladda upp lite.
Nej nu ska jag fixa lite här innan sängen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0