Joe -

Ullas cup

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2010-09-10 Klockslag: 12:56:48
Jag är sämst på att skriva i min blogg men det händer aldrig nånting roligt så ni får stå ut med de. Rutin är hur vardagen ser ut, träning, skola, PN, mat och träning. Har börjat köra fys med JockeB och det var träningsvärk i mina axlar igår vill jag lova men träningen var riktigt kul och annorlunda!

Idag börjar ullas cup och jag har ingen riktig cupkänsla :/ Men det kommer nog! Ikväll spelar vi mot Björklöven sen är det matcher hela helgen! Bra med lite matchträning, har inte blivit alltför mycket av de!

Just nu håller jag på att tvätta, bra jobb av mig. Skulle behöva städa men det blir nog på söndag. Ska plocka llite och så! Eller jag har kommit fram att det gör man alltid, diskar och plockar. Jämt! Jaja, så är det väl när man är själv och slänger sakerna där man känner för det!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0