Joe -

28 april

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-04-28 Klockslag: 11:46:47
Idag är det ingen vanlig dag, Wilma blir 8 år. Sjukt gammal hon börjar bli, min guldsten! Hon börjar tom få bestämma helt själv. Men det blir väl så när man blir gammal.

Idag var det tänkt att jag och Elina skulle åka till umeå, eller planerna började redan i tisdags men det blev inge av. Tråkigt nog. Mamma åker imorgon och hon ville att jag skulle följa, får väl se hur det blir med de. Eftersom vi ska till huvudstaden med klassen vecka 19 ohc min ekonomi är väl inte den bästa och utgifterna bara strömmar in den här tiden på året..

Igår gjorde jag fotbollspremiär för iår, spelade en träningsmatch mot vilhelmina. Drog på mig en liten lårkaka och spelet från min sida var bedrövligt. Men vad förväntar man sig? Blir nog lite vila nu för att att låta låret vila lite.. Eller får väl se hur det blir med den vilan.. Måste lära mig att slappna av, njuta och inte träna. Inte okej, jag kan aldrig slappna av lite, men sån är väl jag!

Nej, idag blir det fixdag, ska hjälpa mami och städa lite här hemma. Kolla kläder till helgen. Fara och städa på pappas jobb. Puh! Mycket att göra då, bara att sätta igång!

Saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0