Joe -

I don't let you go

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-04-19 Klockslag: 22:10:55
Dagarna springer iväg och imorgon är sista jobbdagen, blir heldag från 7-4. Ska hinna städa för två dagar och ett extra städ på två timmar. Det ger ju trots allt peninga.

Idag städade jag till 11, kastade i mig lite lunch sen satt vi uppe i slalombacken i 2 timmar och njöt av solen och pratade massa strunt. Har såna underbara vänner, vad skulle jag vara utan er? Love. Efter de tog jag en joggingtur i brist på annat, middag och det blev inte mindre än palt hos Sandra. Mums, kvällen har bestått av gym och mys hos Elina där jag sitter nu.
Igår fyllde Sandra 20, blev lite smörgåstårta och annat gott! :)
Och det bästa av allt, imorgonåker jag till Tärna för påskmys. Den bästa tiden på året, synd att inte Den Bästa ville följa med.
Jag ler för att dölja min besvikelse.

Kommentarer
Postat av: elina

<3

2011-04-19 @ 23:02:09
URL: http://enfiskelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0