Joe -

Keep on dancing till the world ends.

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-04-08 Klockslag: 11:55:53
Säsongen med det röda laget var slut, men Niclas ringde och berättade att jag var reserv till VM och han ville att jag skulle vara med på förlägret som var i veckan i Uppsala. Och det är där jag hållit hus helt enkelt. Nu är alla hemma och laddar upp inför kommande veckor då de samlas igen på måndag. Tyvärr är väl säsongen över nu om inget händer och de kallar in mig. Tomhet. Men jag önskar Er Lycka Till!!

Nu sitter jag hemma i Uman igen. Har gått en långprommis med hundarna och helgen spenderas här. Underbart. Skoter, vänner och mys kommer nog helgen bestå av.

Sitter på lillebrors dator och tänkte bjuda på lite bilder.











Kommentarer
Postat av: elina

hahah men fyfan va äcklig

2011-04-10 @ 13:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0