Joe -

Påsklov

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-04-14 Klockslag: 22:03:29
En dag kvar till påsklov, blir långlov eftersom de har påsklov här vecka 17 och i storuman 16. Sen ska jag jobba nästa vecka mån-tors. Varje krona just nu är guld värt. Carro och Bea försöker få mig att stanna imorgon och gå ut med dom och så har vi även klassfest. Funderar på de... Men får se hur det hela slutar. Åh beslutsångest johanna.

Jaja, tråkigt att Saik förlorade ikväll. Dock var väl Färjestad bättre.. Ikväll iaf. Om saik vunnit förra hade allt sett annorlunda ut.
 
Nae, jag är trött som ett as så ska nog börja dra mig mot sängen.


Kommentarer
Postat av: elina

stanna och festa johanna! de är du värd :) ha kul och skit i allt annat för en kväll. De tyck jag verkligen! puss

2011-04-14 @ 22:56:58
URL: http://enfiskelina.blogg.se/
Postat av: stenis

håller med föregående talare. det är du värd! puss

2011-04-14 @ 23:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0