Joe -

Älskade Vierumäki

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-08-25 Klockslag: 21:12:07
Nu befinner jag mig i Vierumäki, Finland. Känns som hela sommaren varit ett enda resande och här är vi ända till nästa vecka på söndag, alltså den 4e sept. Vi spelar en 12nations turnering här, vi har mött Slovakien och Schweiz. Vinst i båda och imorgon är det "vilodag" iaf för matcherna. Men vi ska både ha is och fys. Har kört rätt så hårt nu i veckan. På lördag har vi Japan och Ryssland på söndag. Man är så dagavill när man är här så man har ju ingen aning vad det ärför dag eller vilket datum men idag vet jag vad det är för dag, lönedag! Wiho! 

Internet funkar lite sissådär så jag har köpt med mig en bok, veckorevyn, korsord och sudoku. Allt för att inte bli allt för rastlös. Sitter hos Rebban, hon är den tekniska här så hon har internet nästan jämt iaf.

Jaja, skulle bara slänga in ett inlägg så ni vet att jag lever!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0