Joe -

6 nya härliga poäng till röda laget!

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-02-07 Klockslag: 11:45:09

Vinst mot AIK och Ormsta med siffrorna 2-1 och 5-0 gjorde att vi fick hem 6 nya poäng och denna helg blev rätt så lik förra helgen. Ungefär samma spel i de två matcherna och där vi fick slita för att få med oss 3 poäng mot AIK och mot Ormsta flöt de mest bara på! Skönt det med, mindre skönt att min skridsko gick sönder mot AIK så det var bara att ta på sig mina nya som jag knappt använt. Bytte till mina gamla skenor, gick ändå helt ok då. Men ont i mina fossingar kan jag lova att jag hade efter matchen igår. Efter Ormstas matchen väntades en god middag innan den långa hemfärden och vi var hemma kring 2 på kempis. Idag är vi träningslediga och likaså imorgon. När hände de sist? Ska passa på att göra nånting annorlunda.. Hm, som vadå?... ;)
 
Idag är de en speciell dag, Josefiné fyller nämligen 20. Det firas med gofika på valla (?) imorgon, trodde vi hade vuxit från valla. Men tydligen inte ;) Grattis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0