Joe -

everything I do, I do anything for you

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-02-01 Klockslag: 15:48:46
Hade sovis imorse vaknade halv 9 och låg och drog mig till halv 10 innan jag gick upp. Gjorde ingenting fram tills 11 eller åt lite mat och sen gick jag på en långprommis innan vi hade lektion med Bengt. Alltid lika kul, eller...?
Ikväll ska jag prova gå på is, får se hur låret känns. Det känns iaf bättre idag. Peppar, peppar! Imorgon är det match, första veckomatchen denna säsong, Munksund kommer på besök. Till helgen spelar vi mot Ormsta och Aik igen eftersom hela serien vänder på sig och det är en sista omgång innan slutspelet! 8 matcher kvar innan slutspelet och 7 veckor tills allt är över? Vart tar tiden vägen??? Panik.

Nu ska jag göra lite mat, blir en matlåda. Enkelt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0