Joe -

söndag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-02-13 Klockslag: 21:46:37

Så har helgen passerat också, blev en tung förlust mot Brynäs med 2-1 där vi spelade bra, och mycket bättre än dom men pucken studsade inte vår väg. Men vi tog med oss den bra prestationen vi gjorde iaf. Idag stod Leksand på menys och det blev inget skönlir, men tillslut vann vi med 6-5. Skönt, vi satt avgörande med 2 sek kvar! :)

Imorgon är det måndag och ny vecka. Men ingen vanlig vecka. Planet går 06.25 härifrån och taxin kommer 15.15. Sedan blir det tre dagar i jönköping innan vi åker till Göteborg och spelar fysnations. Spännande!

Borde säga godnatt nu, men om jag känner mig själv så kommer inte jag somna i tid ikväll eftersom jag sovit så bra i helgen.. :/ Men, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0