Joe -

Torsdag

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-02-24 Klockslag: 13:18:20
Och veckorna bara rusar iväg. Klockan ringde 05.10 imorse, upp och hoppa och dra i sig lite frulle innan jag sprang ner till Stadium för inventering med laget 05.30. Gick relativt fort och bra, var klar vid 10. Så jag rejsade hem, slängde in en tvätt och åkte ner på arenan och körde lite fys. Tog en prommis och solade, underbart skönt och välbehövligt. Har sett ut som ett lik i ansiktet på sistone :s

Nu sitter jag här, nyätit och väntar på nästa tvätt så jag kan snöra in en ny.
En effektiv dag för att vara mig! Bra jobbat!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0