Joe -

Fredag!

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-01-14 Klockslag: 21:01:49
Somnade 3 inatt så hockeygym klockan 8 kändes inte alltför lockande. Så när klockan ringde vid 7 bestämde jag mig för att sova till 9. Klockan 10 skulle klassen vara på ortopedtekniken, var där till klockan 12 innan jag rejsade hem och gjorde mat, städade och renbäddade! Klockan 2 la jag mig i sängen för att vila lite och precis när jag skulle fara på träning började skidskyttet... :/

Efter träningen åkte jag och bea på ica och handlade sen blev det tacos hos Tusse! Myspys!
Bra beskrivning av dagen, precis allt som jag gjort idag kom med... ;p Haha

Första matchen på det nya 2011. Vinst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0