Joe -

19 juli

_____________________________________________________________________________ **Datum: 2011-07-20 Klockslag: 22:43:45
Tiden går för foooort, för nu är sommaren så gott som över. Åsele var ihelgen och jag hade det riktigt trevligt med mina vänner. Förtärde en heldel alkohol och dansade så att fötterna värkte men det var det värt, helt klart. Min födelsedag var också riktigt bra och tack för alla gratulationer och presenter! Blev en dyr sväng på boa efteråt, som tur var hade jag fått presentkort av dom bästa tjejerna! :)

Ikväll har vi grillat med gunnarbergarna, ätit oss så mätta så det är nästan hemskt, men bara nästan. Och imorgon åker mamma, pappa och pontus på semester.. Och ja, jag jobbar och tränar.. wiho!

Finns inte så mycket mer att berätta än att jag fått något fel, vill sova hlea tiden och är så sjukt trött så därför ska jag hoppa isäng och längta till på onsdag. Då kommer K hem igen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0